Spatia Teacher Academy – kursy dla nauczycieli

Fundacja Spatia rusza z programem kursów dla nauczycieli finansowanych z programu Erasmus+. Nasze kursy będą realizowanie przez doświadczonych trenerów w kilku lokalizacjach w Europie. Do wyboru jest 7 kursów:

Budowanie siły uczenia się poprzez nauczanie oparte na neuronauce

Komunikatywny angielski dla pracowników szkół

Nie bądź nudziarzem! Zaszalej! Kreatywność z uważnością w klasie

Humanistyczna edukacja kontekstowa – siła sztuki

Edukacja pokojowa. Metodologia XXI w.

Nauka oparta na grach dla szkół i nauczycieli

Bądź menedżerem w swojej klasie – kurs koordynacji, współpracy i komunikacji

 

PROSTE KROKI DO UCZESTNICTWA W NASZYCH SZKOLENIACH

W przypadku przyznanej dotacji dla Twojej szkoły:

  1. Sprawdź naszą ofertę szkoleń
  2. Wybierz szkolenie, które odpowiada Twoim potrzebom i oczekiwaniom.
  3. Zgłoś się do swojego koordynatora programu Erasmus+
  4. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje dotyczące kursu oraz kwestii finansowych i organizacyjnych

 W przypadku kiedy Twoja szkoła chce dopiero wnioskować o dotację:

  1. Poznaj zasady wnioskowania o grant
  2. Złóż wniosek do swojej Narodowej Agencji
  3. Jeśli potrzebujesz pomocy przy napisaniu grantu, skontaktuj się z nami.

Korzyści z uczestnictwa w kursach w ramach programu ERASMUS+

Obecny program szkoleń (2021–2027) stanowi wyjątkowe połączenie inicjatyw promujących włączenie społeczne, transformację ekologiczną i cyfrową, a także aktywne zaangażowanie młodych ludzi w życie demokratyczne. Misją nauczycieli jest wyposażenie młodych ludzi/uczniów w umiejętności, które pozwolą im sprawnie przystosować się do coraz bardziej mobilnego, wielokulturowego i cyfrowego środowiska. Jest to możliwe dzięki uczestnictwu w szkoleniach w ramach programu Erasmus+.

  • 100% finansowania przez program Erasmus+, Akcja 1 (pokrycie kosztów podróży wyżywienia, zakwaterowania i opłat za udział w szkoleniach)
  • możliwość wymiany dobrych praktyk (uczestnicy szkoleń pochodzą z różnych krajów)
  • możliwość zdobycia nowych umiejętności dydaktycznych